Niinhän se teki. Jätän Hehkeän Heinäkuun tuonne sivun alareunaan, sillä osallistuin silläkin vasu gaalaan. (erikoisin extra) Ilmoitan kun äänestys alkaa, käykää joka tapauksessa kurkkaamassa vasu gaalaa näin etukäteen, vasemmalla on nappi sinne.

Tulihan sinne nyt sivupohjanäyttely ja sukupuu... en keksinyt enempää :/ Mutta jos nyt joku keksii toimivan idean, tai jos itse keksin vielä jotain, lisään sinne vielä ehkä yhden jutun.

Osan tulosta on vaikea sanoa. Peli-into on ulottamattomissa, ja mulla on huono kunto. En saa sitä kiinni. Mutta jos koulun alkaessa kunto nousisi 8D Olen osaa päässäni hieman suunnitellut, mutta kuvia ei ainakaan vielä ole räpsittynä.

Koulu alkaa mulla 12. päivä... ja mulla on sitten kans aika paljon muitakin hommia. Saan ikioman huoneen vihdoinkin, kun isosiskoni muuttaa pois. Joten on kaikenlaista huonehäppeninkiäkin. (Nyt olen jo tilannut seinähyllyt ^^) Ja nyt on kouluostoksia yms. :p (mm. tänään... vaatteet lopussa 8D)

Viime viikon mulla oli serkku kylässä viikon (Te ajattelette että taas! Mutta nyt oli kyseessä eri serkku :D) Ja käväisimme keskiviikkona särkänniemessäkin. (Uskaltauduin eka kertaa Half Pipeen! Ens kesänä testauksessa Trombi... nimimerkillä, viikinkilaivassa huono olo) Ei tullut ollenkaan huono olo! Tornado <3 :)

Epäilen syvästi, että olen muutamia linkityksiä unohtanut. Muistuttakaa mua nätisti (huom. nätisti, niin en pure), jos olen unotanut jonkun lc:n tai tarinan linkittää. Yritän palata lomaltani pikkuhiljaa.

~ Teija